Translate

15 Ocak 2015 Perşembe

Rituel De Beautue Ürünleri

Merhaba Hanımlar!

   Bazı zamanlarda kozmetik dev markalarının çözümlemekte yetersiz kalacağı sorunlarla baş başa kalıyoruz. Bu sorunlar, kas ağrıları, siyah noktalar ve nefes almakta çekilen büyük zorluklar. Bu alanda bir çözüm üretmek ve daha rahat bir hayat sürmemiz için üretim halinde olan bir marka ile sizleri tanıştırmak istiyorum. Ritüel De Beaute.. Hemen elime ulaşan sizlerle tanıştırmak isterim. Belki birçoğunuz bu marka ve ürünlerini bir yerlerde görmüş hatta kullanmış bile olabilirsiniz.






Özel günlerde çekilen ağrılar için geliştirilmiş ısıtıcı bant sayesinde pratik bir şekilde ağrılardan kurtulmak artık zor değil. Ürün paketinde 2 adet ürün bulunmakta ve Japonya'dan ithal edilmektedir.


  Gece uyurken sık sık uyanıyor,  uykunuzu almanıza rağmen yorgun uyanıyor, yakınlarınız horladığınızı söylüyorsa ve bundan rahatsız oluyorsanız burnunuzda bir sorun olduğu muhakkaktır. Burun bandı sayesinde hem rahat uyuyacak hem de uykunuzu almış bir şekilde gün  içinde işlerinizden geri kalmayacaksınız.


Siyah noktalardan arınmak için burun bandı. Bir kutu içinde 6 adet burun bandı bulunmakta ve her bir ürün sağ tarafta gördüğünüz şekilde tek kullanımlık ve steril paketleme içinde. 

Ürünlere, Gratis'den veya Rituel De Beaute internet sitesinden ulaşabilirsiniz.
Bir başka blog yazı dizisinde görüşmek üzere,.. 
Hoşça kalın..

4 yorum :

  1. Markayı duydum da deneme fırsatım olmadı hiç. Ürünlerle ilgili bilgilendirici bir yazı olmuş eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ne iyi kalpli birisin.. Anladın sen :) Teşekkür ederim Dilek'çim. Çekiliş planım var. Orada bunlardan bir ürün koyacağım. Hala bilgisayar sorunum devam ediyor. Başkasından almak zorunda kaldım bir süre. Cekilisi dw halletsem rahat nefes alacağım :D

      Sil
  2. Burun bandını denedim bende. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Takibe aldım sizi :)

      Sil

Bu konudaki fikrini merak ediyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...