Translate

20 Şubat 2015 Cuma

İlk Çekilişimin Sonucu




Çekilişim 19.02.2015 00.00 saatiyle sonlanmış bulunuyor. Katılım oranı + haklar ile 335 oldu. Lakin sırf çekiliş amaçlı açılan blogları, sayfaları ne yazık ki kabul edemedim. Şimdi diyeceksiniz ki ee öyleyse neden çekiliş yaptın? Anlayışlı olmanızı rica ediyorum. Haliyle, bu ürünleri bana firmalar göndermiyor. Malumunuz firmalar tabiri caizse Godoman Bloggerlara ürün gönderiyor. Çevreleri geniş ve tanıtım olanakları fazla olduğu için. Halbuki alım güçleri yerinde olan ve hatta çoğu zaman ücretsiz olsa o  dahi o ürünleri almaya tenezzül etmeyecek Bloggerlara.. Neyse gelelim asıl konuya. Bu ürünler firma gönderisi değil ve kendi birikimlerimle aldığım ürünler. 

Gelelim mutlu habere.. 335 kişi arasından 42 numarayla çekiliş kazanııııııı....
 Reyhan Ateş.


Kendisine ulaşamadığım taktirde yeni bir talihli belirlenecektir..Görüşmek üzere, hoşça kalın :)

14 yorum :

  1. Vay! çok sevindim kazandığıma, ayrıca çok haklısın canım çekiliş için açılan bloglar sponsor ile gönderilen hediyeler dışında hediye vermek çokta doğru olduğunu düşünmüyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef gerçekler bundan ibaret Reyhan Hanim. Bu arada e-posta attım size, umarım ulaşmıştır :)

      Sil
    2. Evet, cevapladım hemencik :)

      Sil
    3. İyi günlerde kullanılsın İnci'm çok haklısın kuzum benim kodaman bloggerlar konusunda...

      Sil
    4. Amin kuzum. G ile yazınca daha bir ağır oluyor sanırım :D

      Sil
  2. Ben de çekiliş yaptığımda sadece bloggerlar için yapmıştım.Çünkü zaten asıl emek verenler hak ediyor ürünleri kazanmayı.Ürün gönderim işine de gelince malesef bu işler sanırım çok çaba biraz da çene başarısı istiyor.Hah izleyici olayını da unutmamak lazım.Şimdiye kadar ben de alamadım malesef hatta numune isteğime bile cevap gelmedi.Umarım gün gelir onlar bizim kapımızı çalar...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, ne kadar çok izleyici o kadar köfte der gibiler. Belki de sponsor işine bulaşmamak daha iyidir, kimbilir :)

      Sil
  3. Genelde o bloggerlar firmalara kendileri mail atıp urun tanıtımı için Para kazanıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çoğu bunun aksini iddia ediyor, onların aradığını söylüyorlar ya neyse önemsiz ayrıntılar bunlar. Kendi yağımızda kavrulur gideriz :)

      Sil
  4. Merhaba , sizi bir blog etkinliğinde keşfettim ve takip etmeye başladım sevgilerimle
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Tatlım blogun çok güzel.Takip ediyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. mMerhaba iadeyi ziyarete geldim. Takipteyim. Blog keşif etkinliğini bloğunda yayınlarsan sevinirim. Böylece daha çok bloğu takip etme şansımız olur. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Kazanan kişinin ürünleri iyi günlerde kullanmasını diliyorum

    YanıtlaSil

Bu konudaki fikrini merak ediyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...