Translate

13 Temmuz 2015 Pazartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler 2





Merhaba Bayanlar. 
Haftanın ilk günü güzel geçiyordur umarım..
Bitenler kutusu oldukça dolu geldi gözüme ve bitenler ile karşınızdayım yine ..Neler mi var ooo, saymakla bitmez. Hadi bir göz atın isterseniz :)



Vichy Purete Thermale Işıltı Veren Temizleyici Köpük: Herhangi bir ışıltı ve cildimde herhangi bir değişim fark etmedim bu ürünle. Ama kokusunu ve verdiği temizlik hissini seviyorum. İçeriğinde paraben yok. 

The Foot Factory Foot Scrub: Ayak için kullanılan bu sucrubı pek beğenmedim. Ayağınızın üstüne sıktığınız zaman ürün hemen kayıp gidiyor ve ziyan oluyor. Şişenin yapısından dolayı da ürün zor geliyor. Bir daha almayacağım ürünlerden birisi.

Yves Rocher Kayısılı Peeling: Hala bitmedi. Çünkü elimin gitmediği ender peelinglerden. Hiçbir artısı olmayan sıradan bir ürün. Miktarı da az. Bir daha alınmayacaklardan.


Pantene Doğal Sentez Bakım Serumu: Saç uçlarında  oluşan sorunları engellemek adına çıkan ürünlerden birisi. Ancak o kadar ağırlaştırıyor ki saçları, bir süre sonra rahatsız olmaya başlıyorsunuz. Böyle olunca duşta saç kremi olarak kullanayım dedim ve bir süre de öyle kullandım ama yok, atacağım. Az bir ürün kalmıştı içinde zaten .

Loreal Paris  Elseve Komple Onarıcı Bakım Saç Kremi: Öyle matah, muhteşem bir ürün değil. Hatta başka saç kremleri ile karıştırarak kullandım. 

Isana Hair Saç Maskesi: Yine saç ürünlerim arasında bir etkisi olmadığına inandığım ürünlerden.. Ancak kokusu muhteşem! 150 ml miktarı ile Rossmann'larda 5 TL civarı olması lazım. Bu fiyata başka ürünler denemek de mümkün :)

Hask Keratin Saç Bakım Yağı: Kokusunu severek kullandığım bu bakım yağı geçici olarak saç uçlarında oluşan kırıkların görüntüsünü iyileştiriyor. Uzun zamandır elimde ve oldukça bereketli çıktı :)



Pirdolin Kepekli Saçlara Karşı Etkili Şampuan: Şampuanın kokusu ve vadettiklerini yerine getirmesi ile gönlümü çaldı, inkar edemem. Sıradan kepek önleyici şampuanlar gibi saçlarımı da kurutmadı. Zaten boyalı saçlara da uygun olduğu söyleniyordu. Ancak etkisi kalıcı olmamakla birlikte gözle görülür sonuçlar aldığımı yine inkar etmeyeyim. Sanırım birkaç kutu kullanmak gerekli. Ancak benim kepek sorunum tamamen stresten kaynaklı diye düşünüyorum. Çünkü şimdilerde yok denilebilecek kadar az ve git gide de azalıyor. Kpss işte :)


John Frieda Sheer Blond Saç Kremi: Sarışın değilim, yine söylüyorum ancak bu ürünü ben çook seviyorum. John Frieda Saç Kremini kullandıktan sonra saçlarım oldukça yumuşak ve kolayca taranır hale geliyor. Kokusu yine muhteşem! Ancak fiyatı biraz tuzlu. İndirimlerde kaçırılmayacak bir ürün ;)

Hc Hair Care Ovex Saç Kre: Hc Hair Care sitesinden temin edebileceğiniz Ovex bakım kremi  ciddi anlamda bir mucize! Kokusu, saçlarımda oluşan o his tarif edilemez. Tam boyu alınmalı ancak yine indirim çanlarının seslerini duymayı ümit ediyorum. O zaman alınacak :)

Down Under Natural's Nude Şampuan: Saçların nem ihtiyacını gidermek gibi bir özelliği olan bu Nude Şampuanı ne zaman kullansam saçlarım erkenden yağlanmaya ve ağırlaşmaya başladı. Nasıl bitireceğim bu ürünü derken. Avuç dolusu kullana kullana bitirdim sonunda. Bu ürünü Merve Özkaynak'ın tavsiyesi ile almıştım. İşin aslı, kimsenin tariflediği ürünü hemen almayın. Sizde işe yaramayabilir :)


Batiste  Kuru Şampuan Klasik: Kuru şampuan algımı değiştiren Batiste ile tanışmam oldukça tuhaftı. Ama iyi ki tanışmışız seninle minik dostum :) Saçlarınızda hafif yağlanma hissettiğinizde, sönük saçlarınıza hacim vermek için kullanabilecek olduğunuz çok amaçlı bir ürün Batiste kuru şampuan. :)

John Frieda Frizz Ease Yoğun Nemlendirici Besleyici Bakım Maskesi: John Frieda markasının tüm saç kremlerini ve maskelerini bana verin, nasıl mutlu olurum ama :) Kokusu yine muhteşem ancak gramaj olarak az ve bir o kadar da pahalı bir ürün. Yine indirim zamanında alacak olduğum ürünlerden. Saçlarımın kolay taranması, parlak ve bakımlı görünmesi.. Daha ne olsun.

Vichy Termal Su Sprey: Elimde iki tane daha olan Vichy Termal suyu özellikle yazın çok bunaldığınızda ve serinlemek istediğinizde kullanmak için birebir.  Küçük oluşu ile çantaya atıp çıkın, otobüste, işte, denizde serinlemek istediğiniz her an yanınızda olsun. Daha önce Avene kullanmıştım ve bana göre Vichy daha iyi ! :)


Garnier Skin Naturals Saf & Temiz 3'ü Bir Arada : Temizleme, peeling ve maske olarak kullanılabilen ve oldukça güzel bir ürün. Ancak Garnier markasını kullanmama kararı aldım ve artık onun yerine başka ürünler kullanacağım.

Cosmed Day To Day Temizleme Jeli: Antalyalı Bloggerlar olarak düzenlediğimiz etkinlik sayesinde tanıştım Cosmed markasıyla. Temizleme jelini de oldukça beğendim. Cosmed Day To Day temizleme jelini EcoTools'un süngeri ile kullandım. Küçük boyunu bulursanız muhakkak deneyin .

Dirty Works Pore-fect Face Scrub: İlk zamanlar sevmediğim ve sonradan kıymetini anlayıp yenisi aldığım Dirty Face Scrub..Özellikle yaz aylarında seveceğinizi düşünüyorum. Kış ayında kullanıp beğenmemiştim. Ancak yaz ayına doğru ürün bitti ve eksikliğini işte o zaman anladım. Cildinizi güzelce arındırırken hafiften kuruma yapabiliyor. Dikkat :)

Neutrogena Visible Clear Pore & Shine Peeling Jel : Visible Clear Misket Limon ve mandalin özlerinden dolayı oldukça güzel ve taze bir kokuya sahip. Lakin cildimde hiç sevmedim. Yapısını hiç sevmedim. Sonra duşta vücut peelingi olarak kullandım ve sonuç inanılmazdı. Siz de yüzünüzde kullanmak istemediğiniz ve atmayı düşündüğünüz peeling ve scrublarınızı vücudunuzda kullanın :) Özellikle basen bölgesinde yoğun olarak kullandım ve spor ile birlikte bazı değişimler fark ettim . Şimdilik sır :D


Garnier Nem Dengesi Krem : Kullanımı kolay, kokusu güzel vs vaadini de yerine getirdiğini sayalım hadi. Ama Garnier kullanmayacağım artık . 

Garnier Nem Dengesi Normal ve Karma Ciltler: Oldukça sevdiğim bir kremdi. Nemlendirmesinden ve yapısından memnundum. Lakin yine de Garnier markasını kullanmayacağım için Adios Amigo :)

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Garnier kararımı bir kenara koysak dahi seni bir daha alacağımı sanmıyorum. Nasıl zor bitirdim seni, ah ah. Yüzümde bıraktığın yapışkan his, gözümde oluşturduğun yanma hissi güzel temizlemenin önüne geçemiyor; maalesef :) 

Sebamed Clear Face Temizleme Köpüğü: Güzel bir ürün, aynı zamanda dermokozmetik bir marka oluşu ile "acabalar" riski biraz azalıyor ve içiniz rahat ediyor. Fiyatı da indirim zamanlarında gayet uygun. Sebamed Temizleme Köpüğü akneli ciltler için aslında ve bu köpüğü kendim için almamış olmama rağmen bir müddet sonra bana dönünce kullanmak zorunda kaldım. Temizlik hissini beğeniyorum. Ama bir daha alır mıyım? Olmasa da olur benim için :)


Yves Rocher Hydratant Active Sensitive Nemlendirici Krem: Losyon kıvamında ve oldukça sulu bir kıvamı vardı kremin. Kış ayında aldığımı düşünürsek hiç memnun kalmadım. Nemlendirmenin N'sini dahi hissettirmedi. Belki kış ayında kurudan karmaya dönük ciltler kullanabilir. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

Yves Rocher Active Sensitive Göz Altı Kremi: Krem ilk zamanlarda sorunsuz bir şekilde kullanılırken bir aylık süre sonunda göz altlarında yanma ve kızarıklık oluşmaya başlayınca yetkililer ile görüştüm. Lakin bir ayı bir gün geçmiş olduğu için bir şey yapamayacaklarını söyledikleri gibi bir ihtimal geri döneriz bilgilendirmek için dediler. O günden sonra geri dönen olmadı hanımlar :) Ben de el kremi olarak kullandım gitti :)

Nivea Aqua Sensation Göz Altı Kremi: Sanırım daha önce bu ürünle ilgili bir yorum vardı. Ancak araya karışmış olma ihtimali yüksek. Bu göz altı kremi raflardan kalktı ve ben dövünüyorum. Başka sözüm yok hanımlar :)

Vichy İdelia Nemlendirici Krem: Bu kremi kış ayında oldukça beğenerek kullandım. Vichy nemlendirici konusunda oldukça başaralı. Elimde şuan başka serisinden bir nemlendirici de var. Sıra ona gelirse inşallah onu da kullanıp yorumlarımı paylaşırım :)

Colgate Optic White Diş Macunu: Ih beğenmedim. Ne beyazlık ne de temizlik. Maalesef sınıfta kaldı :(


Cecile Extended Lashes Maskara: Maskara kullanmaya başladığım zamanlarda kullandığım ilk maskara kendisi. Ve bulunca yine bir yerde aldım haliyle. Lakin kurumuş bir haldeydi. Ben de ne zaman kullansam acaba diye bekletiyordum. Zaten kullanamayacak olduğum bir ürün için neden beklediysem artık :)

Golden Rose Keçe Uçlu Eyliner: Sürümü oldukça kolay bir ürün. Rengini de güzel veriyor, oldukça siyah. Belki bir ara tekrar alırım :)

Blistex MedPlus Dudak Bakım Kremi: Bir hata yapıp ürünü kırmasaydım keşke.. Talihsizlik. Dudak bakım kremleri arasında açık ara birincidir kendileri. Nemlendirme ve bakım konusunda mükemmel!

Maybelline Newyork Affinitone Kapatıcı: Sen git o cahillikle göz altların için en açık rengi al, uzun süre kullan ve sonradan yapısı bozulsun. Başka kapatıcı aldım şimdi. Kapatıcı neymiş öğrenmiş oldum ya güç bela, gerisi önemli değil. Affinitone'u da beğenmemiştim zaten :)

21 yorum :

  1. Güzel yazu icin tesekkurler:) blogunuzu takipteyim ben de beklerim. Www.evriminblogu.blogspot.com.tr
    Bir de resimlerin birinde hask sac yagi da var ama aciklama yapmamissiniz memnun kaldiniz mi merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözümden kaçmış sanırım. Ekledim şuan, teşekkür ederim.
      Takibe alıyorum hemen :)

      Sil
  2. Son zamanlarda okuduğum en uzun bitirme yazısı. Hep böyle olsun ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biriktirip yazmayı daha çok seviyorum. Beğendiğine sevindim Siri :)

      Sil
  3. garnier kullanmama kararının sebebini çook merak ettim.
    bende de biçok ürünü var çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz siyasi diyebilirim. Küçük bir araştırma ile görebiliriz. Sinek küçüktür ama mide bulandırır. Benim durumda bundan ibaret. :)

      Sil
  4. garnieri kullanmama sebebin nedir acaba ? bu arada baya bir ürün bitirmişsin eline saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir üst yorumda bahsettim durumdan. Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  5. Kayısılı Peeling yolla bana lütfen :D

    YanıtlaSil
  6. John Frieda'nin urununu kullanicam kullanicam diyorum. Bir turlu kismet olmadi. Begenmene sevindim!

    YanıtlaSil
  7. Neden artık Garnier kullanmayacaksınız?İçeriği yüzünden mi?

    YanıtlaSil
  8. liste çok zengin ama sanki saç bakım ürünü daha fazla gibi geldi. Benim de saçıma bakım yapmam şart

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle. Saç bakımına sardım şu sıralar :)

      Sil
  9. Kozmetik bloglarında okumayı en çok sevdiğim yazılar bitenler yazısı ama sizin bitenler bayağı birikmiş :-) Bence bir dahaki yazınızı bu kadar geciktirmeyin. Ürün çok olunca okuması da yorum yazması da zor oluyor. Şimdi benim yorumum da uzun olacak sanırım :-)

    Garnier'in 3'ü bir arada ürünü hakkında hep iyi eleştiriler duyuyorum. Ben de bugün ürünü satın aldım ama daha bir süre kullanmayacağım. Neden Garnier ürünlerini kullanmaktan vazgeçtiğinizi merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilerek bekletiyorum aslında. Uzun soluklu yazılar daha iyi oluyor diye düşünüyorum. Şuan için de bekletiyorum Garnier meselesi aslında biraz siyasi gibi. Kamuoyunda duyduğum birkaç olaydan dolayı kullanmak istememiştim ancak Garnier 3'ü Bir Arada gerçekten mükemmel. Sanırım vazgeçişte tek pişmanlığım da o olacak :)

      Sil
    2. Garnier 3'ü Bir Arada bu bayram yaptığım alışverişin içinde yer alıyor. Bu yorumunuza çok sevindim. Umarım benim cildime de iyi gelir. Görüşmek üzere :-)

      Sil
  10. Ooooo İnci sen bir mağazayı bitirmişsin :) Şaka şaka... birikince öyle oluyor tabi. Ama o ne güzel ne dolu dolu bir yayın olmuş. Ürüne doydum vallahi.
    Bir kaçı hakkında konuşayım hemen. Ben Pirdolin şampuanı doktor tavsiyesiyle kullanmıştım ve kadolin şampuanla dönüşümlü kullanmamı söylemişti doktor. Yani 4 hafta pirdolin, sonra 4 hafta kadolin...
    Vichy termal sprey ve yüz temizleme jeli beni cezbetti açıkcası. Isana maskeyi de denemek istedim, koku önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitenlerin üstünden uzun bir zaman geçti tabii. biriktirerek yazılacak daha fazla malzeme çıktığı için böyle duruyor aslında. buradaki ürünler kaç aylık kim bilir? Isana olmasa da olur öyle mükemmel bir ürün değil hem miktarı da az.

      Sil

Bu konudaki fikrini merak ediyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...