Translate

23 Ocak 2015 Cuma

Mimlendim . 2014 Yılı Nasıl Geçmiş




Benim canııım Dilek'çiğim ve Sulti 'ye beni mimledikleri için çok teşekkür ederim. Gelelim 2014 yılım nasıl geçmiş ya da geçmemiş hemen bakalım :)

1- 2014 Yılını nasıl tarif edersin?
Nasıl geçtiğini anlayamadım bile.. Biraz hüzünlü bir yıl oldu da diyebilirim. 


2- Uzun zamandır yapmadığın ve tekrar başladığın neydi?
Uzun süredir kitap okumaya ara vermiştim. Kpss çalışmalarından dolayı zaman ayıramamıştım. Ve bir hışımla okumaya başladım. Ancak yine duruldum diyebilirim. Çünkü yine Kpss..

3- Hayatında ilk kez yaptığın neydi?

Arkadaşımla günübirlik tatile gitmek ve kafa nereye biz oraya modunda bir haftayı çatır çatır harcamak. Bazen ihtiyacı oluyor insanın. Sıkıcı ve monoton bir hayat insanı olduğundan daha yaşlı hissetmesine neden oluyor, benden söylemesi. İçinizdeki çılgını serbest bırakın :D

4- Kilo aldın mı/verdin mi?
Kilo vermişimdir ancak yine almışımdır. Üç ver bir al, iki ver iki al.. Garip bir vücudum var. Hatta kırk beşin üstüne çıkamıyorum desem yeridir hani.


5- Saçlarını uzattın mı/kısalttın mı?
Saçlarım gün geçtikçe uzuyor. Biraz kesim yaptırdım tabii ama öyle bariz bir değişim olmadı ki. Ama omuzlarımda kestirebilirim her an. Depresyondayıııım..

6- Kozmetik ve bakım için daha çok mu yoksa daha az mı para harcadın?
Kozmetiğe harcadım tabii. Önüm arkam sağım solum makyaj ürünü.. Ama yetiyor mu? Yetmiyor! Hep daha fazlasını istiyorum. Ne olacak bu halim bilemiyorum. Zamanla durulurum diyorum ama o zaman ne zaman gelecek? Bilhassa cüzdanım bu durumdan oldukça şikayetçi de :)

7- En fazla gelen cep telefonu faturan?
Sabit bir şey tutturdum Vodide ondan gidiyorum. Ama köftehorlar vergilerle çaktırmadan birer ikişer arttırıyor fiyatları.

8- Yaptığın tatil?
Valla Moskova'ya gidemedik ama Akdeniz ve Ege'de bir güzel tatil yaptım diyebilirim :D Zaten Antalya gibi tatil şehrinde yaşıyor olunca başka yere ihtiyaç da duymuyorum ki :D (Tamam tamam kabul edelim. Moskova'yı kıskandım :P )

9- Çok alkol içtiğin oldu mu?
Çok içen birisi değilim. Kırk yılda bir arkadaşlarla bir araya geldiğim zamanlarda ya da bir iki tek atarım, hepsi o. Etim ne butum ne zaten?  Sakın ola taşlamayın beni ey dostlar. Alkolik ya da ayyaş değilim, vallahi :D


10- Telefonla en çok görüştüğün kişi?
Telefonla sık sık görüştüğüm sabit birisi yok, maalesef. Ama konuşunca da uzun konuşuyorum. Malum, arkadaşların hepsi uzaklarda :( 

11- En güzel anılarından bir tanesi?
Doğru kişiyi bulduğumu sandığım o gün. O mutluluk kıpırtıları hala şurada bir yerde ama sönmeye meyilli artık.  

12- Zamanını en çok kiminle geçirdin?
Kısacası bizim çekirdek ailemiz ile. Ailemden başka kimim var ki benim :)

13- En çok dinlediğin şarkı?
Noir Désir - Le Vent Nous Portera .. Şiddetle tavsiye edilir. Öle bite dinlenir yine de bıkılmaz. Aşığım o derece. 

14- Aklında en çok kalan kitap?
Aklından Bir Sayı Tut -John Verdon (diğer kitabını da aldım ama sonraya artık)

15- En beğendiğin dizi?
Game Of Thrones tabii. Böylesi efektler ve filmi andıran sahneleri ile gönlümü çoktan fetheden bir dizidir. Başka dizilerim de var da cık söylemeyeceğim. Ee bir tane diziyi sormuşlar :D

16- 2014'ten çıkardığın ders?
Kimseye gerektiğinden fazla değer vermemek.
Kimsenin peşinden koşmamak. Ki bu yaşadağım en büyük sorunlardan birisiydi.

17- Berbat Olay?
Söylemeyeyim en iyisi.

18- Kendini başarılı hissetiğin şey?
Bildiğim bir şeyi öğretmek ve paylaşmak. En güzel örneği bu blog :)

19-İmkanın olsa 2014 yılını yeniden yaşamak ister miydin?
Her zaman kendi içinde güzeldir ya da değildir. Yaşanmışlıklar kaderimizde olan ve yaşamak durumunda olduğumuz anlardan ibaret. 2014 yaşandı bitti. Yıl 2015 ve içimde bir umut var sanki.

20- 2015 yılı hakkında ilk düşündüğün ve hissettiğin?
Yeni bir yıl.. Yeni başlangıçlar. Hepsi kocaman bilinmezlikle üstüme üstüme geliyor. :)

Ben de Supercasual'ı mimliyorum :))

15 yorum :

  1. tesekkurler canim, o zaman sana 2015'de bi kpss basarisi, bir de kalp kipirtisi diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederi canım. İnşallah hayırlısı neyse o olsun diyorum. Diyorum ama demekle mi kalıyorum, bilmiyorum ki :)

    YanıtlaSil
  3. ikibinonbeş iyi olacak iyi
    inanıyorum
    inanalım
    (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanıyorum ..
      İnanıyoruz..
      İnanalım tabii. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Merhaba, sosyalmedyakafe'nin blog kesif etkinliginden geliyorum,tanıştığımıza sevindim...
    Sizi takibe aldım görüşmek üzere...
    http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Kuzum şimdi gördüm bunu!!! Moskova heee kim gitmiş hangi edepsiz yazmış onu :D Kuzum ya alkolik olsan da ne olur yine severiz seni o değil de saçını sakın kestirme bence ayrı bir hava katıyor uzun saç!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki birisi gitmiş ama çıkaramadım şimdi :D Alkolün de bir dozu var zaten. Kararında bırakıp yoluma devam ediyorum.. Saç konusu ise biraz sıktı beni kuzum ya. Baya uzadı bir de yüz küçük belime geldi saçlar. Hiç olmazsa omuzlarda kalsın diyorum. Bir de karamel tonlari olsa oh oh :D

      Sil
  6. ayyyy offff ya hadi bu yılın hüzünlü olmasın amaaaaa. bi de hadi kpss'yi ye bitir. eh yanlış kıpırtılar da sönsün tabiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah bu sene ağız tadıyla geçer de her şey rayına oturur. O kıpırtıların fişini çektim sayılır :)

      Sil
  7. Blog keşif etkinliğinden buldum
    takibe aldım tatlım seni, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Tag yazıları çok keyifli oluyor, elinize sağlık.
    Takibe aldım sizi bana da beklerim :)
    beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Bu tarz mimleri çok seviyorum. Çok keyifli :)) Bloğunu yeni takibe aldım. Bana da gelirsen çok sevinirim. :))
    www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Sanırım güzel sürprizlerle geldi :))

      Sil

Bu konudaki fikrini merak ediyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...